Watermeloentractatie

Watermeloentractatie








De manier wijzigen waarop je fruit en groenten eet kan je meer groenten en fruit doen eten. Laat je kinderen meehelpen.

Watermeloen is een sterk hydraterende fruitsoort, werkt detoxificiërend tot in iedere cel van ons lichaam. Het is rijk aan vitamine A, C, lycopeen, beta- caroteen, luteïne.  Watermeloen is vol van anti- oxidanten die de mogelijkheid hebben om vrije radicalen te neutraliseren  en zo preventief werken tegen chronische ziektes.

Aardbeien zijn een bom van vitamine C die het immuunsysteem een boost geeft. Ze helpen in de preventie van hart- en vaatziektes, beroertes en hebben een cholesterolverlagend effect.

Mango’s werken anti viraal, zijn rijk aan beta caroteen, helpen hypoglycemie, prediabetes en diabetes type 2 te voorkomen of te genezen.

 

INGREDIENTEN

  • 1 grote snede watermeloen van 1 cm dik
  • ½ mango, in stukken gesneden
  • 1/3 kop blauwe bessen
  • 5 aardbeien, in stukken gesneden
  • sap van ¼ limoen
  • verse munt

HOE MAAK JE HET

Plaats de grote snede watermeloen op een plateau en doe er de gesneden mangoblokjes, aardbeien, blauwe bessen en muntblaadjes op. Serveer onmiddellijk.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief

Ontvang gratis onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!